Keistad onderzoekt serieus een stap naar de eredivisie, maar dat is pas voor volgend seizoen of later haalbaar. Binnen de club heerst enthousiasme: Kirsten Hogenhout noemt het “heel gaaf” dat er wordt nagedacht over de stap, terwijl Lars Lorsheijd benadrukt dat er nog veel moet kloppen op het gebied van geld, vrijwilligers en duurzaamheid.

Beide spelers vinden het belangrijk dat de ambities realistisch zijn en dat Keistad de stap alleen zet als de club er echt klaar voor is.